بر بلندی های ناامیدی

ایستاده ام

سایه ام نالید . . .

چون قاصدی ایستاده ام

در مرز مرگ وناامیدی

و سایه ام

دگرگون و متزلزل

مرا تا غار تنهایی ام با خود کشاند.

در درونم چیزی فنا می شد

رخت بر می بستم از وجودم

چیزی از من کنده می شد

و گم می شد تا ابد

نالیدم . . .

در ظلمتی مخوف نالیدم . . .

نالیدم . . .

بر بلندی های ناامیدی نالیدم . . .

آنگاه نخ زرین رویاهای آبی ام را

بر گردنت آویختی

و پرواز کردی .

نظرات 5 + ارسال نظر
ناصر 15 مرداد 1386 ساعت 12:16 ب.ظ http://www.shahireshab.blogsky.com

سلام
بر خاطرات خاکستری
از آشنایی با وبلاگت خوشحالم
موفق باشی و سعادتمند
یا حق...

سلام
عالی بود
منم لینکت کردم
دلت شاد

نونو 16 مرداد 1386 ساعت 02:46 ب.ظ http://nononar.blogfa.com

سلام پیام عزیزم :

خوبی گلم ؟

*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_____________________***
_***_____________________***
__***___________________***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*

میدونی این چیه ؟ ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) ()
این دلمه که روز به روز برات تنگ تر میشه.
پس هواشو داشته باش تا زمینتو داشته باشه
مرسی از اینکه به ما فقیر فقرا سر زدی
وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری معلومه که براش وقت گذاشتی
خیلی دوست دارم نظرتو درباره ی تبادل لینک بدونم ؟
پس منتظر جوابت هستم
بای ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی

نونو 19 مرداد 1386 ساعت 12:31 ق.ظ http://nononar.blogfa.com

سلام پیام جون :
آهنگ زیبایی گذاشتی
ممنونم که ما رو قابل دونستی و لینک کردی
من هم با کمال میل تو رو لینک میکنم
باز هم سر بزنی با معرفت

خوش باش که خوش بینمت محبوبم
یا حق

نونو 2 شهریور 1386 ساعت 03:29 ب.ظ http://nononar.blogfa.com

هواشناسی اعلام کرده :
طی 24ساعت گذشته دل یه نفر خیلی هواتو کرده
به احتمال زیاد چشاش بارونی [گریه]شده و دلش طوفانی[قلب]

سلام مهربون :
دلم برات یه ذره شده [بوسه]
اومدم بگم ما آپ آپیم
پس معرفتتو ثابت کن
منتظرتم با مرام [چشمک]
دلت شاد
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد