از روی دلتنگی

خیال می کردم حرف هام شنیدنی ست باور کردنی ست.

اما فهمیدم می خواستی آنقدر خیره نگات کنم تا دوست دارمت را که نمی گویی

در ممنوعه ی نگات متوقفم نکند.

وبعد از آنگاه

چنان خیره ببینمت که باور کنم چقدر باور نکردی که  هنوز هم دوستت دارم

ساده و بی آلایش . . .

نظرات 4 + ارسال نظر
الناز 14 فروردین 1387 ساعت 06:30 ب.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

(¯`v´¯)
`*.¸.*´ٍٍ
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________**** _______
___***____***____***__ *** ______
__***________****_______***____
_***___سلام___**__سلام__***___
_***____::::من آپم::::______***___
_*** ____________________***____
__***___بدووووووبیاااااا_____***____
___***_________________***_____
____***____منتظرم!____***______
______***___________***________
________***__بای__***__________
__________***___***____________
____________*****______________
_____________***_____

زیبا بود

مینا 17 فروردین 1387 ساعت 03:10 ب.ظ http://sokoout.blogsky.com

مرسی که خبرم کردی پیام جان موفق باشی بسیار زیبا بود

آآآآآآآآآ 18 فروردین 1387 ساعت 11:35 ب.ظ

متن قشتگیه

آیدا 19 فروردین 1387 ساعت 11:54 ب.ظ

بهت تبریک میگم پیامک وب لاگت شعرات واقعا قشنگن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد