باید بدون شانه ی تو سال ها گریست . . .

       

پاییز می رسد... و عزیزم تو نیستی                                                                       
من توی دستهای خودم زرد می شوم                                                                       
پشت چراغ قرمز هر چهارراه زمین                                                                           
یک گل فروش ِ ساده ی ِ ولگرد می شوم                                                                     
پاییز می رسد... خبری از تن تو نیست                                                                     
من با تن خودم که به جایی نمی رسم                                                                     
گاهی نفس بکش... و لبت را به من ببخش                                                                
من با لب خودم به هوایی نمی رسم                                                                     
پاییز می رسد... و چقدر دلگیر است                                                                   
وقتی کنار شانه ی من شانه ی تو نیست                                                             
پاییز می رسد... و تو هرگز نمی رسی                                                                
باید بدون شانه ی تو سال ها گریست  . . .                                                                    

نظرات 3 + ارسال نظر

متن کار خودته ؟ خوشم اومد ...:)
اگه کار خودته یه ÷یشنهاد می دم ... فکر نمی کنی اگه به جای "من توی دستهای خودم زرد می شوم " بگی " من در دستهای خودم زرد می شوم " بهتر باشه ؟
این صرفا یه ÷یشنهاد بود :) موفق باشی .. به من سر بزن :)

مینا 4 مهر 1388 ساعت 09:51 ب.ظ http://minamansouryyy.blogfa.com

سلام
عالی بوووووووووووووودد
بیا بروزم

مینا منصوری 5 آبان 1388 ساعت 10:34 ب.ظ http://minamansouryyy.blogfa.com

سلام
با بهترین پست زندگیم بروز شدم
منتظر حضورت هستم
به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد