زود می روم

 

هنوز انگشت خیس خاطراتم تو رو توی غرورش مشت کرده  بیا حالا که جز خوشبختی و تو
به من حتی خودم هم پشت کرده .  خیال دور بودن از تو حتی من رو تا مرگ می لرزونه گاهی
من این جا تو خودم تحت فشارم  تو اون جا روبه راه روبه راهی . از این دلواپسی ها دلخورم که

می رم یادم بره این بغض کم کم از این جا زود می رم، باورت شه دوری از تو تمام  نقطه ضعفمه

تو رو آروم می کردم ولی تو واسم همه دردم بودی تو بودی و فقط خونسردی و من کنار دلم با عشقم نشستم  .

تو بد کردی نه با من با خودت که از این با هم بودن ها رو جدای کردی  من کلافه م دلم آشوبه از دست غرورت می رم می رم تا  یادم بره این بغض کم کم  . . .

نظرات 5 + ارسال نظر
مینا منصوری 6 آبان 1388 ساعت 07:40 ب.ظ http://minamansouryyy.blogfa.com

سلام پیام جان
مرسی از بابت تبریکت خیلی خوب نوشتی
موقث باشی دوستم

مهناز 11 آبان 1388 ساعت 02:49 ب.ظ

سلام پیام جون
وبلاگت مثل همیشه قشنگ و پر محتوا بود
عزیزم موفق باشی

سمیرا 14 آبان 1388 ساعت 10:17 ق.ظ

سلام اقا پیام
وبلاگ تونو یه آشنا معرفی کرده بهم
خیلی باحال بود

موفق باشید

سلام ببخشید شما کی هستین میشه ادرستونو بدین یا خودتونو معرفی کنید که کی هستین؟

سمیرا 17 آبان 1388 ساعت 09:36 ق.ظ

سلام
من اهل گرگانم
از دوستم وبلاگتو گرفتم
متاسفانه وبلاگی ندارم
موفق باشی
بابای

سلام
بروز شدم
بیا منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد