اشک

 

حالا که نیستی اشکهایم دیگر آن شوری روزهای اول را از دست داده اند. حالا که نیستی چشمهایم بزرگ تر شده اند بزرگتر و خیس تر . حالا که صورتت پشت یک شیشه مات و محو می شود . حالا که نیستی نوازر صدایت در دل من پیچ می خورد و تاب بر می دارد و صدایت کش می آید و دیگر صدایت را حافظه ام ندارم . حالا که نیستی یعنی رفته ای یعنی شاید ی در کار نیست یعنی دیگر برنمی گردی یعنی عمر این رابطه اینقدر بود یعنی تنهایی باید باورت بشود چون قصه قصه رفتن و بر نگشتن بود . حیف از آن همه خاطره که فقط پیش تو ماند اینجا هم عدالت رعایت نشد و تو رفتی و تمام خاطره های مشترک را هم با خودت بردی. مهم بود ولی کاریش نمی شود کرد. تو نیستی و من به نبودنت خو نمی کنم . فراموشت نمی کنم . بغضهایم را هم قورت نمی دهم . مثل خون بالا می آورم چون تو دهنی محکمی از تو خورده ام اما عاشقی از سرم نپریده . چقدر این دنیا بی مروت است حتی وقت ندادی درست خداحافظی کنم . .............  و دیگر این غصه که قصه نبود ادامه ای ندارد .

دخترک رفت که توی مه جاده ها خودش را گم کند .  و من می مانم که ادای زندگی کردن را در بیاورم .

نظرات 3 + ارسال نظر
الناز 19 خرداد 1389 ساعت 04:59 ب.ظ http://sarzamine-yakhi.blogsky.com

__________@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@
_____________________@
_هزاران شاخه گل تقدیم تو__@
___دوست مهربونم________@
______________________@____@@@
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@

آپیدم بدو بیا

الناز 21 خرداد 1389 ساعت 06:31 ب.ظ http://sarzamine-yakhi.blogsky.com

سلام ممنون که سر زدی نمیدونم بهانه آپ نکردنم و چی بذارم اگه بگم کنکور که دروغ گفتم شاید تنبلی شاید خستگی به هر حال الان خوشحالم که آپ کردم و دوباره برگشتم

بانو 27 خرداد 1389 ساعت 06:21 ب.ظ http://minajustme.blogfa.com

سلام
چرا انقدرغمگین؟
بروزم بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد