و شبی کنار پنجره ها عشق هم به داد ما نرسید

 

دوست دارم کنار تو باشم
مثل عکسی که روبروی تو...نه !
و شبی بشکنم به دست "خودم"
مثل بغضی که در گلوی تو...نه !
هِی نشستم کنارِ پنجره ها
زُل زدم به بخت و فال خودم
تا رسیدم به پرده ی آخر
گریه ها کردم به حال خودم
زنِ خواب های خاکستری ام
دو سه کوچه بیا به سمتِ دلم
بگو تا انتهای گریه کجاست؟
چشم هایت نمی کند ولَم
پشت دروازه های بی کسی ام
آن قَدَر بر زمین تو خوردم
پا شدم دوباره باز انگار
پشت چشم های بسته ات مُردم

. . .
و شبی
کنار پنجره ها
عشق هم
به داد ما نرسید .

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام,وبلاگ جالبی دارین امیدواریم همواره سرحال وشاداب باشین
**امروز می خوام به شما سیستمی رو معرفی کنم که فقط پول میده می دونی چطوری؟؟
**اگه می خواهین از اینترنت پول دربیارین این سیستم عالیه**
**بهترین ومطمئن ترین سیستم درآمدزایی ایرانیان**
کاملا حرفه ای وپرداخت پورسانت شما هر10روز یک بار
100000ریال پاداش اولیه عضویت درسایت
-زیرنظر شرکت جهان ارتباطات نگین-
www.click2web.ir

نازنین 18 شهریور 1389 ساعت 05:34 ب.ظ http://janjaali.us

سلام وبلاگ خوب داری. فیلم رقص تو خیابان رو دیدی؟؟
من با فیلم رقص تو خیابون 3 منتظرتم[گل]

vo0ro0jak 31 شهریور 1389 ساعت 04:12 ب.ظ http://vo0ro0jak66.blogsky.com

salam payam jan.merc ke o0madi webam.arezo0ham dast yaftani hast vali to0ye iran na

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد