دیدار فانی

  

دیروز وقتی تو رو دیدم آن لحظه ی بارانی
سهمم از تماشایت یک لرزش پنهانی بود
چشمهایت به من خیره آن چشمهای پر از نفرت
یاد تو و عشق تو همیشه توی قلب منه
من عاشق تو بودم عاشق به تو و چشمت
این حس پر از غمم را میدونم و میدانی
بر چشم تو من خیره در قلب تو من گمنام
وقتی که نگاه من در چشم و دلت گم شد
فهمیدم از این احساس تو گریزانی
رفتی و پس از رفتنت تو من چشم به راه تو
بد مخمصه ای بود این دیدار کم و فانی !

نظرات 3 + ارسال نظر
سام 22 مهر 1389 ساعت 02:45 ق.ظ http://hamnafa3.blogsky.com/

سلام پیام عزیز
خب خیلی خوبه یعنی عالیه که شمام عاشق محسن هستین
راستش پیام جان یه مشکلاتی بود که خیلی اذیتم میکرد و مجبور شده بودم بر خلاف میلم عمل کنم و اون متن خداحافظی رو بذارم که خدارو شکر حل شد البته وبت بی تاثیر نبود یه جورایی غیر مستقیم تو باعث حل شدنو و برگشتن من شدی
ممنونم ازت
درمورد عامیانه نوشتن خب خودم خیلی دوس دارم اینطوری نوشتنو خیلی حس خوبی داره هیچ محدودیتی نداری و این خیلی خوبه .
اما یه پیشنهاد با تبادل لینک موافقی؟
اگر اره که منو با هم نفس لینک کن و بگو با چی لینکت کنم

راستی تو سایت رسمی محسن عضو هستی؟
منتظرتم

یا حق

چاوشیسم 22 مهر 1389 ساعت 11:06 ق.ظ http://www.chavoshism.blogfa.com

آخ که چه لذتی داره گوش دادن به این آهنگ ...

.
.
.

سام 22 مهر 1389 ساعت 04:28 ب.ظ http://hamnafa3.blogsky.com/

سلام پیام جان
خوبی؟
تو و قلمت خیلی با ارزش هستین خوشحالم یه دوست خوبی مث تو پیدا کردم
ممنون بخاطر لینک منم لینکت کردم
میفهمم چی میگی خود منم الان که اومدم بنویسم بخاطر اینکه از غمایی که دارم برا چند دقیقه ازاد بشم و...
اینکار یکم ارومم میکنه
امیدوارم خیلی سریع همه چیز برات به حالت عادی برگرده و ناراحتیات برطرف بشه
موفق باشی

یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد