خاطرات

 

همه عشقت ، همه مهرت ، توی حبس خاطراتمه
اگه یاد من نباشی ، یاد من همش باهاته
اگه من کسی ندارم ، اگه من بی تو تنهام
اگه قلبت مال من نیست ،اگه سرد ِ بی تو شبهام
اگه من یادت نمی یام ، اگه من پیشت حقیرم
حتی واسه خاطراتت ، بی نفس راحت میمیرم
اگه دورم ، اگه دلتنگ ، یاد خاطرات ِ تو هست
یاد خاطرات ِ شیرین که چشای منو می بست
چشای منو می بنده ، تازه می شه توی قلبم
گریه هام تموم نمی شن تا فقط با تو بخندم
من با یاد خاطراتت ، هنوز عاشق ِ تو هستم  . . .

نظرات 3 + ارسال نظر
alborz 20 آذر 1388 ساعت 12:03 ق.ظ http://www.alborzbox.com

با درود
چه کار کنیم تا بازدید وبلاگمون چند برابر بشه

((من هم مثل شما وبلاگ دارم.
حدود یکسال است که هر وقت فرصت می کنم آن را آبدیت میکنم.
اما دریغ از یک بازدید کننده.!!!!!!))

اینها مشکلاتی است که بیشتر وبلاگرها با آن مواجه هستند
من پیشنهادی دارم ، برای اینکه این مشکل حل بشه و همدیگر را راحت ترپیدا کنیم و یک اتحاد پایدار بر مبنای عدالت برقرار شود لینک وبلاگ خودرا در لینک باکس:
www.alborzbox.com
البرزباکس
ثبت نمائید.به خاطر اینکه روی سرور قوی نصب شده و کمتر غیر فعال میشه وزود هم لود می شه.
پس شما هم دست بکار بشین. و برید قسمت بالای لینک باکس
و روی قسمت لینک خودرا اضافه کنید کلیک کنید.
بعد کدی را که میده در قالب وبلاگتان بذارید.در صورتی که وبلاگ دارید کد را در انتهای ویرایش قا لب past کنید و بعد تایید و در صورتی که دارای وب سایت هستید کد را در صفحات اصلی و یا فرعی که قابلیت دریافت کد html را دارند pastنمایید
همش یک دقیقه وقت میبره ولی اثرش فوق العاده است.
امیدوارم بتونم با این پیشنهاد به شما کمک کرده باشم.
موفق باشید.
تذکر خیلی مهم:از ثبت لینک با عنوان مسائل غیر اخلاقی خوداری نمایید=لیست سیاه
اگر دوست داشتید به دیدن وب سایت من با نام البرز137 بیاید و آگهی رایگان در هر زمینه ای که دوست دارید درج کنید!.
آدرس : www.alborz137.com
وما را در وب سایت خود لینک و به ما ایمیل بزنید تا ما نیز شما را لینک کنیم
ایمیل:info@alborz137.ir
راستی اگر در زمینه ی املاک و مستغلات هم فعالیت دارید سایت
www.amlakealborz.com
هم یک سایت جامع و کامل است
باتشکر
منتظرتونیم

نیما 20 آذر 1388 ساعت 11:24 ب.ظ http://http://mehrnima.blogsky.com/

این وب واسه من و همسرم هست.
۲۴ سالمه.
منم شمارو لینک من کنم.

یک زن 2 دی 1388 ساعت 10:45 ب.ظ http://minajustme.blogfa.com

سلام
این وبلاگ جدید منه
من همون هر نفس با او هشتم
به دلایلی اون فبلی بسته شد
بهم سر بزن و این جدیدرو با اسم مینا فقط یک زن لینک کن
ممنونم
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد