می خوا هم امشب برای تو بنویسم

می خوا هم امشب برای تو بنویسم

 

 

جالبه مگه نه؟ دارم این نوشته رو برای تو می نویسم برای تو که دیگر در این

 

 نزدیکیها

 

 

 نیستی برای تو که نیستی که مثل همه دیوانگی هایمان تو بشینی و من تند و تند

 

 

روی شلوار تو بنویسم!خیلی وقت است که از تو خبری نیست شاید بازم چمدان را

 

 

بسته اید و اینبار کجای نقشه مقصد است!؟؟؟؟اصلا شاید من دارم برای یک آدم

 

 

بی آدرس بی نشانی می نویسم ؟؟؟تو که مثل من نبودی من از دیوانگی ها  

 

 

دارم  که یکهو غیبم میزند و روزها و روزها از من خبری نمی شود!‌‌ ! باز هم

 

 

می نویسم ! فـــــــــــــــــــــــــــردا!

نظرات 5 + ارسال نظر
کشکول 6 فروردین 1386 ساعت 02:41 ق.ظ http://kashkolans.blogsky.com

خواندمت کاری که کمتر کسی می کند!

فاطمه 1 اردیبهشت 1386 ساعت 02:58 ب.ظ

سلام دلم برات تنگ شده بودبه وبلاگت سری زدم ازمون یه احوالی بپرس

دختر خیره سر 6 اردیبهشت 1386 ساعت 11:36 ق.ظ http://www.khovam.blogfa.com/

سلام دوست عزیزم واقعا وبلاگت زیباست منم هر شب برای او می نویسم ولی می دانم هیچگاه نمی خواند کلبه خاموشی دارم اگر به خانه من آمدی ای مهربان برای من چراغ بیاور و یک پنجره که از آن به ازدحام کوچه خوشبخت بنگرم

احساس من 13 اردیبهشت 1386 ساعت 11:30 ب.ظ http://ehsasman.blogfa.com

با سلام

امیدوارم که موفق باشید

بهم سر بزن خوشحال میشم

منتظر حضور سبزت هستم

دیر به دیر به دیدنت میومدم تا دلتنگم بشی و دلت برای کسی دیگه جایی نداشته باشه . می خواستم اون قدر دلتنگم بشی که فقط من تو دلت جا بشم اما انگار خیلی دیر اومدم چون اونقدر دلت تنگ شده بود که دیگه برای منم جایی توش نبود

khaharet 4 مرداد 1386 ساعت 12:08 ق.ظ

khaili ghashange omidvaram hamishe moafagh bashi be hame salam bereson makhsosan be 2khtare khiresar fateme va............dari az dastam khalas mishi omidvaram hamisheye hamishe mofagh bashi be khoda arezoye ghalbime

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد